20110603

ALDRI! (2010)

eg kan ikje forholde meg til blikket ditt
etter det vi har gjort
eg innser at alt er skrevet med kritt
det kan lett viskes bort

så går du ut av rommet, sånn som mange ganger før
eg ter meg som eg ikje bryr meg, men hjertet mitt blør

eg leter gjennom byens gater
det e mørkt, det e kaldt, det e dette eg hater
og eg finner deg ikje der du pleier å være
eg må gi opp, eg e nødt til å lære at
aldri, aldri, aldri, blir du min
aldri, aldri, aldri, blir du min
eg e nødt til å forstå at mellom oss e det slutt
må ta jakken min og gå, og finne meg en annen gutt

eg klarer aldri glemme deg helt
at det ikje ble oss, det e ikje reellt
bare tenk på alt det fine, tenk på minnene våre
den første natten vår, du lå og strøk meg over håret

du e deilig og rar i en fin blanding
hvis eg ikje kan få deg, må eg gå i behandling
eg vil ha deg om natten, eg vil ha deg om dagen
eg vil være kjæresten din i denne sangen, men
aldri, aldri, aldri, blir du min
aldri, aldri, aldri, blir du min
eg e nødt til å forstå at mellom oss e det slutt
må ta jakken min og gå, og finne meg en annen gutt

vi to, var en demo



soundtrack of my day:
http://www.youtube.com/watch?v=JfqhkqzFJaw

No comments:

Post a Comment